۱۳۸۷ خرداد ۱۷, جمعه

ثبت نام گیاهواره ایرانی اطلاعات، در کتاب گینس




آخرین علائم حیات انسانی این موجود در سال 1376 یعنی بیش از ده سال پیش دیده شده است. وی در آن زمان پس از چند سال حیات نباتی در پارلمان ایران در دفاع از عطاالله مهاجرانی از قول یک شاعر گفته بود: چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ رئیس موسسه گیاهواره شناسی دانشگاه ماساچست در مورد این پدیده گفته است: «تا به حال چنین موجودی ندیده بودم. بدون کلروفیل سنتز می کند ولی با وجود سنتز هیچ رشد و حرکتی ندارد.»
12 آبان 1386
تعداد بازديد: 12445
كد خبر: 13615

نام یک ایرانی به عنوان تنها انسان زنده که دارای هیچیک از علائم حیاتی نیست در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
به گزارش آی طنز نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد گینس، پس از آزمایش‌های پزشکی و گیاه پزشکی لازم، مشخص شد یک انسان که ادعا می‌شد علیرغم نداشتن هیچگونه علائم حیاتی، زنده می‌باشد؛ به این منوال زندگی می‌کند.
این شخص که اطرافیان معتقدند نام وی سید محمود دعایی است، تحت شرایط ویژه‌ای در یک خانه سالمندان نگهداری می شود. این خانه سالمندان در حقیقت موسسه مطبوعاتیِ ایزوله، به نام "اطلاعات" است.
آخرین علائم حیات انسانی این موجود در سال 1376 یعنی بیش از ده سال پیش دیده شده است. وی در آن زمان پس از چند سال حیات نباتی در پارلمان ایران در دفاع از عطاالله مهاجرانی از قول یک شاعر گفته بود: چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟
رئیس موسسه گیاهواره شناسی دانشگاه ماساچست در مورد این پدیده گفته است: «تا به حال چنین موجودی ندیده بودم. بدون کلروفیل سنتز می کند ولی با وجود سنتز هیچ رشد و حرکتی ندارد.»
دکتر لوئیز حتی معتقد است که این موجود با وجود بی حرکتی کامل، خاصیت اپیدمی داشته باشد و با ورود "دعایی" به هر مکانی، کلیه موجودات تا شعاع یک کیلومتری به فلج حرکتی مبتلا شوند.
پیش از این برخی در مراسم چهره های ماندگار، از سید محمود دعایی به عنوان بی بو و خاصیت‌ترین چهره ایرانی قدردانی شده بود و به همین خاطر "موسسه جهانی مبارزه با آلرژی" خواستار تکثیر DNA وی جهت ساختن داروهای ضد حساسیت شده بود، اما تلاش محققان برای یافتن DNA از دعایی به نتیجه نرسیده بود. از این رو پیشنهاد شد تا نام وی به عنوان اولین گیاهواره انسانی در فهرست رکوردهای گینس ثبت شود.
بنیاد گینس اعلام کرده است پزشکانی که از طرف این سازمان برای مشاهده دعایی به اطلاعات اعزام شده بودند، همگی به بیماری های حرکتی نظیر MS مبتلا شده اند.

منبع : آی طنز

هیچ نظری موجود نیست: